Fondata în anul 2001 la Timisoara, firma

si-a propus înca de la început sa ofere clientilor
sai servicii complexe de marketing. Serviciile noastre se bazeaza
pe o structura flexibila care porneste de la cercetari de marketing
si poate ajunge pîna la actiuni concrete de testare si promovare
a produselor.
Acoperirea domeniului socio-politic reprezinta si ea un element
important în portofoliul de servicii oferit de catre firma
noastra.
Experienta noastra cuprinde sondaje de opinie politice, economice
si sociale, studii calitative de tip focus-group în diverse
domenii economice precum si actiuni de promovare a imaginii.
O trasatura distinctiva a firmei

este stabilirea unor parteneriate speciale cu fiecare client si
instituirea unui proces comunicational bazat pe un feed-back bidirectional
între account managerii nostrii si beneficiari.
Prin serviciile pe care le prestam încercam sa rezolvam
cele doua mari provocari ridicate de economia de piata:
INFORMATIA.
Traim într-o perioada în care informatia joaca un
rol extrem de important în orice proces decizional. Informatiile
ne coplesesc de multe ori prin cantitate, calitate si complexitate.
În acest mediu pentru a se putea mentine în top, atât
agentii economici cât si persoanele publice au nevoie de
informatii coerente, bine organizate, reale dar mai ales obtinute
înaintea concurentei. Echipa Datmark îsi propune sa
ofere toate aceste atuuri partenerilor.
IMAGINEA.
În tumultosul mediu actual de cele mai multe ori imaginea
prevaleaza celorlalte calitati. O imagine competitiva are rolul
de a transmite forta, înceredere, capacitate de adaptare.
Firma

va ofera aceste calitati prn intermediul unei game complexe de
servicii si produse.
Fiecare studiu sau serviciu prestat de

beneficiaza de o seriozitate maxima, întrucât noi
consideram, ca desi tehnologia si puterea de calcul sunt extrem
de importante, oamenii fac diferenta.