Home Site Map Contact Us
 
Profilul Firmei
Studii economice
Studii social-politice
Servicii, Produse si
Instrumente
Contact

1. Studii sociale si sondaje de opinie publica
- Sondaje de opinie publica la nivel regional si national, pe esantioane reprezentative.

- Analiza si interpretarea bazelor de date obtinute;
- Documentare, diagnoza si prognoza în toate domeniile vietii sociale;
- Analiza calitatii vietii si a eficientei implementarii politicilor sociale;
- Solutii de urbanism si amenajarea teritoriului.

2. Marketing Politic

a. Studii preelectorale
- Segmentarea pietei electorale în functie de : venit, etnie, stil de viata, educatie, religie, clasa sociala, mediu de provenienta etc.;
- Identificarea clivajelor sociale relevante pentru distributia voturilor;
- Identificarea profilelor reprezentative de alegatori si constructia itemilor adecvati pentru mesajul politic;
- Identificarea resurselor mediatice;
- Stabilirea de contacte cu mijloacele de informare în masa.

b. Strategii de campanie electorala
- Analize si strategii de imagine publica;
- Adaptarea discursului politic pe segmente de piata electorala;
- Stabilirea temelor si cadrelor discursului politic în functie de profilul electoratului;
- Concepere de suport mediatic pentru campania electorala (spoturi publicitare, afise electorale, materiale promotionale etc.);
- Relatii cu mass-media.

c. Strategii post-electorale
- Studii privind satisfactia alegatorilor;
- Analiza calitatii colaborarii pe verticala si pe orizontala în interiorul formatiunii politice;
- Gestionarea situatiilor de criza comunicationala în structurile interne ale partidului;
- Analiza reflectarii mediatice a formatiunii politice contractante, cât si a celorlalte forte politice;
- Promovare continua a imaginii unui lider, a reprezentantilor locali sau a unei formatiuni politice.

3. Managementul Campaniei Electorale

- Concepere de evenimente publice (conferinte, manifestari publice, actiuni cu scopuri caritabile);
- Organizare de întâlniri cu alegatorii;
- Concepere de spectacole cu caracter electoral;
- Mediatizarea evenimentelor politice.

4. Relatii publice si comunicare politica
- Analize si strategii de imagine publica;
- Organizare de evenimente publice (seminarii, conferinte, întâlniri electorale);
- Relatii cu mass-media;
- Consultanta permanenta pe probleme de comunicare externa si interna;
- Studii de penetrare a pietei pentru presa scrisa.


 
Adresa:
Calea Aradului,
Nr. 27A
Bl. 4C2, Ap. 11
1900 - Timisoara
Tel:
+40256-243786 +40722-319781 +40740-068589
Fax:
+40256-243786
E-mail:
office@datmark.ro
(C) Copyright 2003, Datmark SRL. Toate drepturile sunt rezervate.